JOAN CARLES ROCA GIRABAU
Julio Medem “La pel·lícula ‘8’ és un poema cinematogràfic tràgic”
Blanca Llum Vidal: "Hi ha amors que t'enganxen com una droga i són completament destructius"
Toni Cruanyes: “M’he adonat fins a quin punt en som, d’ignorants, els homes respecte del món de les dones”
Ingrid Guardiola: «Cal criticar la nova religió del procés burocràtic immaculat»
Isona Passola: “Aquesta idea que l’Ateneu és una cosa anacrònica ha de passar a la història”
Ultralone: "Vull ser l'artista català que s'escolti la gent que no escolta musica catalana"
Oriol Mitjà: «Se'm va intentar utilitzar durant la pandèmia, però la meva opinió era científica»
Arnau París: "El que per a mi ara és un ofici, per als meus avis era una forma de supervivència"
Màrius Serra: «Si no posem la llengua en primer terme, no sabrem per què som catalans»
Núria Cadenes: “Les coses més bèsties d’aquest llibre, no me les he inventades”
Big Mama Montse “La realitat dels músics és que hem de viure amb molt poc”
Joan Alberich i Mariné “L’Avui va ser una explosió de llibertat i d’il·lusió pel català”.
Lluís Llach: "Em toca morir en una època en què valors que jo estimava se'n van a fer punyetes"
Marta Pintó: «Sovint els concerts es programen més per vendre entrades que per promoure la diversitat musical»
Sílvia Soler: “La mort del meu pare em va desestabilitzar moltíssim, perquè havia tingut una infància molt feliç”
Quimi Portet: “Si hi ha un element genuïnament català és l’humor, malgrat que som un país amb una història ben trista”
Marc Marginedas: «Putin vol exportar el seu model de fusió d'estat i crim organitzat»
Katerina Gordéieva: "Les víctimes de la guerra d’Ucraïna m’han ensenyat que qui sobreviu a l’infern no sent odi sinó misericòrdia"
Manel Vidal: “No vull asfixiar el meu pare”
Cristina Sánchez Miret: “Després de la pandèmia, han quedat massa preguntes per respondre”
Avís legal Política de Privacitat